Intervjuer inför IFK: s årsmöte den 7:e mars

srs_årsmöte_logga_602-500x337IFK Göteborgs årsmöte äger i år rum måndagen den 7:e mars. Årsmötet ser ut att bli ett välbesökt och extra speciellt sådant, mycket på grund av den ekonomiska situationen vår förening befinner sig i. Eftersom årsmötet är de som slutligen väljer in personer till styrelsen är det av yttersta vikt att medlemmarna även har kunskap om dessa.

För att öka engagemanget hos IFK:s medlemmar, men också för att bidra med att information når ut till dessa om nomineringar, kommer Änglarnas filmteam göra videointervjuer med viktiga personer inför årsmötet. Intervjuerna kommer sedan att visas på Änglarnas Youtubekanal. De som kommer att bli intervjuade är valberedningen, dagens styrelsemedlemmar som eventuellt går upp till omval (alltså inte de som sitter på ytterligare ett år) och andra eventuella nomineringar från valberedningen.

Har du tankar på att nominera någon annan person till styrelsen men vill inte gå via valberedningen (eller kommer på detta försent)? Kontakta oss i så fall så presenterar vi personen precis som övriga nomineringar inför årsmötet. Skicka ett mejl till sebastian.stenman@anglarna.se.

Har du några frågor som du skulle vilja ställa till styrelsemedlemmar, valberedningen eller andra nomineringar? Tveka inte med att mejla till ovanstående mejladress. Kom dock ihåg att hålla en respektfull och konstruktiv ton gällande frågorna. Urvalet av frågorna görs av filmteamet.
Är du inte redan medlem i den finaste av föreningar? Det blir du här: http://www.ifkgoteborg.se/For-supportrar/Medlem/

Vi ser framemot ett mycket välbesökt och engagerat årsmöte!